buy

buy

  • ۰
  • ۰
پاورپوینت درس سوم عربی نهم

پاورپوینت درس سوم عربی نهم سپس به نجار گفت: من به بازار می روم و عصر برمی گردم . هنگامی که حمید هنگام عصر به مزرعه اش برگشت بسیار تعجب کرد. نجار دیواری نساخت بلکه ساخت پلی بر روی رودخانه. حمید عصبانی شد و به نجار گفت : چه کار کردی : برای چه یک پل ساخته ایی؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 35 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است ادامه و دانلود

پاورپوینت علل افت تحصیلی درس ریاضی در دوره راهنمایی وارتقای یادگیری آن

پاورپوینت علل افت تحصیلی درس ریاضی در دوره راهنمایی وارتقای یادگیری آن نوع فایل:power point قابل ویرایش: 37 اسلاید قسمتی از اسلایدها: نتایج تحقیقات اخیر نشانگر افت شدید در درس ریاضی در مقاطع راهنمایی و دبیرستان است و به این دلیل است که دانش آموز ؛ریاضی را درک نمی کند و با آن نمی تواند ارتباط برقرار کند بنابراین به ریاضیات و آموزش آن علاقه ندارد ،. او در آموزش مشکل دارد و بالطبع در رابطه با آموزش درس ریاضی با معلم ریاضی نمی تواند ارتباط صمیمانه و مناسبی داشته باشد.ریاضی با شیرینی خاص خود هنوز بر شمار زیادی از دانش آموزان سنگین و خشک به نظر می آید. با توجه به اینکه روند آموزش و فراگیری ریاضی ملازمه زیادی با یک نظریه برای آموزش ریاضی دارد و آموزش صحیح و مؤثر در ریاضیات نیاز به آشنایی و شناخت عمیق از ماهیت ریاضیات و اصول حاکم بر فعالیت را دارد ، ضروری به نظر می رسد که بحثی پیرامون این موضوع ارائه شود تا این امر کمک نماید که معلمین ریاضی دید خود را نسبت به ریاضیات وسعت بخشیده و نهایتاً بتوانند تدریس مؤفقی در ریاضیات داشته باشند فهرست مطالب واسلایدها: توض

پاورپوینت درس دوم عربی نهم

پاورپوینت درس دوم عربی نهم وزن کلمات به شما کمک میکند تا بتوانید باحفظ کردن فقط یک لغت ، معانی متفاوت آن رادر وزنهای دیگر بیابید . به عنوان مثال : کلمه : سَمِعَ (شنید ) . سامع (شنونده ) ، مَسموع ( شنیده شده ) ، سمیع (شنوا) اِسمَعْ (بشنو) و . برای اینکه وزن کلمه ای رابه دست آوریم کافی است چند کلمه هم خانواده برای آن کلمه بیابیم . سپس 3 حرف مشترکی را که در همه کلمات به ترتیب تکرار شده است را به عنوان 3حرف اصلی جداکرده و حروفی را که اضافی است به سه حرف اصلی ( ف ، ع ، ل ) اضافه کنیم . این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 46 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است

پاورپوینت درس اول عربی نهم

پاورپوینت درس اول عربی نهم این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 36 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است

پاورپوینت فصل هفتم ریاضی نهم

پاورپوینت فصل هفتم ریاضی نهم این فایل شامل: درس اول: معرفی و ساده کردن عبارت های گویا درس دوم: محاسبات عبارت های گویا درس سوم: تقسیم چندجمله ای ها این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 39 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل ششم ریاضی نهم

پاورپوینت فصل ششم ریاضی نهم این فایل شامل: درس اول: معادله ٔ خط درس دوم: شیب خط و عرض از مبدأ درس سوم: دستگاه معادله های خطی این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 48 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل پنجم ریاضی نهم

پاورپوینت فصل پنجم ریاضی نهم ا ین فایل شامل : درس اول:عبارت های جبری و مفهوم اتحاد درس دوم:چند اتحاد دیگر، تجزیه و کاربردها درس سوم:نابرابری ها و نامعادله ها این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 53 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت فصل چهارم ریاضی نهم

پاورپوینت فصل چهارم ریاضی نهم این فایل شامل: درس اول: توان صحیح درس دوم: نماد علمی درس سوم: ریشه گیری درس چهارم: جمع و تفریق رادیکال ها این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 36 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است .

پاورپوینت فصل سوم ریاضی نهم

پاورپوینت فصل سوم ریاضی نهم این فایل شامل درس اول: استدلال درس دوم: آشنایی با اثبات در هندسه درس سوم: هم نهشتی مثلث ها درس چهارم: حل مسئله در هندسه درس پنجم: شکل های متشابه این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 48 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است .

پاورپوینت فصل دوم ریاضی نهم

پاورپوینت فصل دوم ریاضی نهم هر عدد کسری یا هر عددی که بتوان آن را به صورت یک عدد کسر نوشت عدد گویا نام دارد . بین دو عدد گویا بی نهایت عدد گویا وجود دارد. این فصل شامل: درس اوّل : عددهای گویا درس دوم : عددهای حقیقی درس سوم : قدر مطلق و محاسبه ٔ تقریبی این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 39 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است

پاورپوینت فصل اول ریاضی نهم

پاورپوینت فصل اول ریاضی نهم این فایل شامل: درس اول: معرفی مجموعه ها درس دوم: مجموعه های برابر و نمایش مجموعه ها درس سوم:اجتماع، اشتراک و تفاضل مجموعه ها درس چهارم: مجموعه ها و احتمال این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 43 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است

پاورپوینت درس دهم جغرافیای ایران پایه دهم

پاورپوینت درس دهم جغرافیای ایران پایه دهم اقتصاد علمی است که انسان برای تأمین نیازهای خود به آن توجه می کند. فعالیت های اقتصادی موجب افزایش ثروت در کشورها می شود و در نتیجه رفاه و آسایش را برای مردم آن کشور فراهم می آورد. فعالیت های اقتصادی در سه بخش انجام می شود؛کشاورزی، صنعت و خدمات. توجه همه جانبه به سه بخش مذکور نقش مهمی در توسعه اقتصادی و پیشرفت کشورها دارد. به طور مثال کشاورزی رونق نمی گیرد مگر اینکه امکانات مناسبی توسط بخش خدمات و صنعت فراهم شود. پاسخ به سؤالات زیر کمک می کند تا وابستگی بین بخش های مختلف اقتصادی بهتر درک شود. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 50 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس نهم جغرافیای ایران پایه دهم

پاورپوینت درس نهم جغرافیای ایران پایه دهم شاید از نظر شما هر دو تصویر، سکونتگاه را به نمایش گذاشته است؛ اما از دیدگاه دانش جغرافیا، سکونتگاه محلی است از مجموعه مساکن که عوامل طبیعی و انسانی در شکل گیری آن نقش دارند. هر شهر و روستا یک سکونتگاه است. عواملی در شکل گیری سکونتگاه های شهری و روستایی ایران نقش دارند. بین این عوامل، آب بیشترین اهمیت را داشته است. بسیاری از سکونتگاه های اوّلیه، در کنار رودها به وجود آمده اند. همواره آب در هر مکان، در تمایل انسان به کار کشاورزی و ساکن شدن به صورت دائم نقش مهمی داشته است. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 36 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس هشتم جغرافیای ایران پایه دهم

پاورپوینت درس هشتم جغرافیای ایران پایه دهم تاریخچۀ تقسیمات کشوری در ایران پیش از اسلام پس از ورود آریاییان به فلات ایران و در نخستین مرحلۀ زندگی اجتماعی، یک آبادی کوچک را((ویس)) و آبادی بزرگ تر را((گئو))مینامیدند. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 21 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس هفتم جغرافیای ایران پایه دهم

پاورپوینت درس هفتم جغرافیای ایران پایه دهم پراکندگی جمعیت در ایران به نقشۀ پراکندگی جمعیت ایران، به دقت نگاه کنید و به سؤالات پاسخ دهید. 1- آیا جمعیت در همه جای کشور ما یکسان پراکنده شده است؟ 2- کدام نقاط، پرجمعیت و کدام یک کم جمعیت هستند؟ 3- آیا جایی دیده می شود که از جمعیت خالی باشد؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 38 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس ششم جغرافیای ایران پایه دهم

پاورپوینت درس ششم جغرافیای ایران پایه دهم اگر متوجه شوید که دیگر آبی در اختیار ندارید چه اتفاقاتی رخ می دهد؟ با توجه به اینکه سه چهارم کرۀ زمین را آب فرا گرفته است، آیا باز هم باید نگران کم آبی باشیم؟ آیا کم آبی در کشور ما واقعیت دارد یا فقط شایعه است؟ اولین کاری که هنگام تشنگی می کنید چه خواهد بود؟ لیوان را برمی دارید به سراغ شیر آب می روید و از اینکه آب به لیوان سرازیر می شود، خوشحال خواهید شد. اما آیا فکر کرده اید چگونه این آب در اختیار شما قرار گرفته است؟ در این درس می خواهیم با منابع آب در کشورمان آشنا شویم. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 48 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس پنجم جغرافیای ایران پایه دهم

پاورپوینت درس پنجم جغرافیای ایران پایه دهم هواشناسی و پیش بینی وضع هوا به شکل 1 دقت کنید. چه موضوعی را به یاد شما می آورد؟ یکی از عواملی که بر شیوۀ زندگی و فعالیت های انسان، تأثیر بسیار زیادی دارد، آب و هوا است. توجه به آب و هوا در برنامه های توسعه هر کشور و یا منطقه، نقش مهمی دارد. در این درس، مطالبی در مورد آب و هوا با تأکید بر کشور ایران می آموزیم. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 43 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس چهارم جغرافیای ایران پایه دهم

پاورپوینت درس چهارم جغرافیای ایران پایه دهم در سرزمین ما ، روستاها و شهرهای بسیاری وجود دارد؛ اما پراکندگی آنها در همه جای کشور یکسان نیست. از دشت های نسبتا هموار داخلی تا جلگه های سرسبز سواحل دریای خزر، از کوه های البرز تا زاگرس، جلگه های ساحلی خلیج فارس و دریای عمان، سکونت گاه های متعدد به شکل شهر و روستا استقرار یافته است. تعداد این سکونت گاه ها در مناطق پایکوهی بیشتر، و جمعیت در آنها متراکم تر است. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 45 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس سوم جغرافیای ایران پایه دهم

پاورپوینت درس سوم جغرافیای ایران پایه دهم موقعیت ریاضی یا مطلق کلاس شما چند ردیف نیمکت دارد؟ چند ستون دارد؟ شما در کدام ردیف و ستون کلاس نشسته اید؟ فرض کنید پاسخ شما ردیف سوم ستون وسط (دوم) کلاس باشد. این پاسخ، نشان دهندۀ موقعیت ریاضی شما در کلاستان است. هر پدیده در روی زمین دارای موقعیت ریاضی است که این موقعیت فقط به آن پدیده متعلق است. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 27 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس دوم جغرافیای ایران پایه دهم

پاورپوینت درس دوم جغرافیای ایران پایه دهم سؤالات کلیدی در جغرافیا سؤالات جغرافیا عبارت است از: کجا؟ چه چیزی؟ چرا؟ چه موقع؟ چه کسانی؟ چطور؟ جهت تفهیم نحوه به کارگیری سؤالات جغرافیا، فرض کنید با پدیده های گرد و غبار (ریزگردها) مواجه شده اید: سؤال کجا، با رکن اساسی جغرافیا یعنی مکان وقوع پدیده ها سروکار دارد.((این اتفاق در کجا رخ داده است؟))(غرب و جنوب غربی) این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 24 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس اول جغرافیای ایران پایه دهم

پاورپوینت درس اول جغرافیای ایران پایه دهم انسان در طول تاریخ تلاش کرده است که ناشناخته های جهان هستی را معلوم و با استفاده از علوم مختلف، وضع زندگی خود را بهبود بخشد. یکی از علومی که به جرأت می توان گفت از قدیمی ترین دانش های بشری به شمار می رود، جغرافیاست. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 27 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس سیزدهم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس سیزدهم جامعه شناسی (1) پایه دهم جمعیت هر جامعه چه رابطهای با هویت آن دارد؟ در معرفی جوامع به ویژگی های جمعیتی آنها مانند تعداد جمعیت، جوان و پیر، روستایی و شهری، بیکار و شاغل بودن جمعیت و … اشاره میکنند. چرا که جمعیت هر جامعه، بخشی از هویت آن محسوب میشود. چه رابطهای میان جمعیت و هویت جوامع وجود دارد؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 45 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس سیزدهم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس سیزدهم جامعه شناسی (1) پایه دهم هویت ایرانی در گذر زمان، چه تحولاتی به خود دیده است؟ افراد معمولاً خودشان را با ویژگی هایی مانند قد، قیافه، پوشش، شغل، ثروت، قدرت، تبار خانوادگی، مهارت، علاقه، هنر، دانش، خلُق، ایمان، اعتقاد و … می شناسند و به دیگران معرفی می کنند. گروه ها، اقوام، ملتها، امت ها و … نیز خودشان را با ویژگی هایی چون سرزمین، تاریخ، جمعیت، اقتصاد، سیاست، فرهنگ و می شناسند و به دیگران معرفی میکنند. ایران و ایرانی با چه ویژگی هایی شناخته می شود؟ اسلام چه تأثیری در هویت ایرانی داشته است؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 29 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس دوازدهم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس دوازدهم جامعه شناسی (1) پایه دهم ارتباط جهان های اجتماعی در چه صورتی به تحولات فرهنگی منجر می شود؟ ارتباط و دادوستد جهان های اجتماعی مختلف با یکدیگر عادی و متداول است، ولی این ارتباط می تواند شکل های مختلفی داشته باشد. چه شکلی از ارتباط به گسترش و پیشرفت یک جهان اجتماعی منجر می شود و چه شکلی از آن، تحولات فرهنگی را به دنبال می آورد؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 30 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس یازدهم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس یازدهم جامعه شناسی (1) پایه دهم هویت جهان اجتماعی چیست؟ دانستید هویت اجتماعی افراد، محصول عضویت گروهی آنهاست؛ مانند اینکه شهری، روستایی و عشایری بودن شما نتیجة عضویت در یک شهر، روستا یا ایل است. جهان اجتماعی نیز هویت خاصّی دارد. منظور از هویت جهان اجتماعی چیست و چه تفاوتی با هویت اجتماعی افراد دارد؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 26 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس دهم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس دهم جامعه شناسی (1) پایه دهم تحرک اجتماعی چیست؟ منظور از موقعیت اجتماعی، جایگاهی است که فرد در جامعه یا در یک گروه اجتماعی دارد. ما با شناخت موقعیت اجتماعی فرد، دربارۀ او اطلاعاتی به دست میآوریم؛ مانند اینکه با چه کسانی در ارتباط است؛ چه انتظاراتی باید از او داشته باشیم؛ چگونه باید با او رفتارکنیم و… . این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 33 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس نهم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس نهم جامعه شناسی (1) پایه دهم جامعه پذیری چه نقشی در بازتولید هویت اجتماعی دارد؟ در یک کندوی زنبور عسل چندین گروه زنبور وجود دارد. هر گروه به صورت غریزی وظایف خود را انجام می دهد. آیا انسان ها نیز به صورت غریزی فعاّلیت های گروهی و جمعی خود را انجام می دهند؟ انسان برخلاف موجودات دیگر، به صورت غریزی نمی داند چه موقعیتی در جهان اجتماعی دارد و در این موقعیت چه وظایفی برعهدۀ اوست. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 31 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس هشتم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس هشتم جامعه شناسی (1) پایه دهم در مورد هویت چه می دانید؟ در سال گذشته خواندید، آنچه در پاسخ به پرسش((کیستی؟)) گفته می شود و شخص با آن از اشیا و افراد دیگر متمایز می گردد، هویت فرد را تشکیل می دهد. هویت با نوعی احساس مثبت یا منفی همراه است. افراد در موقعیت های گوناگون، با پرسش((کیستی؟))مواجه می شوند،یا از خودشان می پرسند: به راستی((من کیستم؟)) آیا می توانید برخی از این موقعیت ها را نام ببرید؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 39 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس هفتم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس هفتم جامعه شناسی (1) پایه دهم قلمرو واقعی و آرمانی جهان اجتماعی کدام است؟ مردمی که در یک جهان اجتماعی زندگی می کنند، اهداف و ارزش های مشترکی دارند. اهدافی مانند رفع نیازهای اوّلیه، زندگی کردن با یکدیگر، آزادی، عدالت، دفاع از مظلومان و . ارزش ها، راهنمای کنش اعضای جهان اجتماعی اند. وقتی مردم مطابق ارز ش ها عمل کنند، ارز شها به واقعیت تبدیل می شوند. ولی آیا مردم همواره مطابق ارزش های جهان اجتماعی خود عمل می کنند؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 34 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس ششم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس ششم جامعه شناسی (1) پایه دهم آیا جهان اجتماعی صرفا تابع خواست و ارادۀ افراد است؟ در درس های گذشته بیان شد که افراد انسانی با آگاهی و ارادۀ خود به کنش اجتماعی می پردازند و به همین کنش ها در ساختن جهان اجتماعی و تداوم آن مشارکت میکنند. آیا این بدان معناست که ما همواره می توانیم هرگونه بخواهیم جهان اجتماعی را بسازیم یا تغییر دهیم؟ یا اینکه جهان اجتماعی پیامدهایی دارد که بر اراده و فعاّلیت های ما تأثیر می گذارد؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 42 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس پنجم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس پنجم جامعه شناسی (1) پایه دهم جهان اجتماعی یا جهان های اجتماعی؟ نظم و همکاری میان اعضای موجود زنده، یکسان است. آیا همکاری دستگاه تنفس و گردش خون در بدن انسان ها، همیشه و همه جا یکسان نیست؟ همچنین نظم و همکاری حیواناتی که به صورت جمعی زندگی میکنند، طیّ عصرهای متمادی تغییری نمی کند؛ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 30 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس چهارم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس چهارم جامعه شناسی (1) پایه دهم جهان اجتماعی از چه اجزایی تشکیل شده است؟ در درس گذشته با کمک مقایسه، تصویری از جهان اجتماعی به دست آوردیم. می خواهیم با همین روش و به تدریج، تصویری را که از جهان اجتماعی داریم، کامل تر کنیم. در پزشکی، دانشی به نام تشریح یا کالبدشناسی وجود دارد که اجزای بدن انسان و محل قرار گرفتن آنها را شناسایی می کند. دربارۀ آن، چه می دانید؟ به نظر شما اجزای جهان اجتماعی را چگونه میتوان شناخت؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 32 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس سوم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس سوم جامعه شناسی (1) پایه دهم چه تصوّری از جهان اجتماعی دارید؟ جهان، واژهای است که معمولاً برای اشاره به مجموعه های بزرگ به کار میرود. مانند جهان طبیعت،جهان غرب، جهان اسلام و… مجموعه پدیده های اجتماعی نیز((جهان اجتماعی)) را شکل می دهند. بعضی اوقات انسانها برای اینکه پدیدهه ای ناشناخته را بشناسند، آنها را با پدیده هایی آشنامقایسه می کنند. در مقایسۀ پدیده ها با یکدیگر، شباهت ها و تفاوت های آنها آشکار می شود. این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 30 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس دوم جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس دوم جامعه شناسی (1) پایه دهم کنش اجتماعی چیست؟ به تنهایی مشغول خوردن غذا هستید که دوستی وارد می شود. چه تغییری در کنش شما رخ می دهد؟ لباس پوشیدن شما در موقعیت های مختلف، متفاوت است؛ زیرا شما در پوشیدن لباس، دیگران را در نظر می گیرید. با در نظر گرفتن دیگران، کنش فردی شما به یک کنش اجتماعی تبدیل میشود. منظور از کنش اجتماعی چیست؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 24 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

پاورپوینت درس اول جامعه شناسی 1 پایه دهم

پاورپوینت درس اول جامعه شناسی (1) پایه دهم کنش ما انسانها چه ویژگی هایی دارد؟ تمامی مخلوقات در جهان، کاری را انجام می دهند؛ ماه به دور زمین میچرخد، ابرها حرکت می کنند، آب در جویبار روان است، درخت برگ و بار میدهد، خون در رگ های آدمی جریان دارد، کشاورز به کشت و زرع میپردازد و دانش آموز مطالب درسی را در ذهن مرور میکند. به نظر شما فعاّلیت های انسان چه تفاوتی با فعّالیت مخلوقات دیگر دارد؟ این فایل با فرمت پاورپوینت ارائه شده و در 29 صفحه تنظیم و قابل ویرایش است.

آموزش تصویری کار با گوگل ترنسلیت

آموزش تصویری کار با گوگل ترنسلیت نوع فایل:پاور پوینت تعداد صفحات:13 صفحه گوگل ترنسلیت و آموزش کار با آن به صورت تصویری و چگونگی ترجمه سایت

پاورپوینت درس پنجم روانشناسی یازدهم انسانی تفکر 1 حل مسئله

پاورپوینت درس پنجم روانشناسی یازدهم انسانی (تفکر(1) حل مسئله) پاورپوینت درس 5 روانشناسی یازدهم انسانی (تفکر(1) حل مسئله) این پاورپوینت آموزشی و جذاب و قابل ویرایش در 43 اسلاید تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی کرده ایم یادگیری مطالب را برای دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم. با انتخاب این پاورپوینت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.بدیهی است عناوین و مطالب واسلایدهاتوسطدبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانشجویان با ظرافت خاصجمع آوری شده است با پوشش کاملی از مطالب کتاب، منطبق با کتاب درسی جدید اگرمشکلی در خرید داشتین میتونین از مرورگر( فایرفاکس , اکسپلورر یا کروم )استفاده کنید و یا بانک عامل خود راتغییر دهید

پاورپوینت فصل تقسیم یاخته زیست شناسی 2 پایه یازدهم تجربی فصل 6

پاورپوینت فصل تقسیم یاخته زیست شناسی(2) پایه یازدهم تجربی (فصل 6) پاورپوینت فصل 6 زیست شناسی(2) پایه یازدهم تجربی(فصلتقسیم یاخته ), قابل ویرایش در 42 اسلاید تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری تصاویر جالب و جذاب و با کیفیتی بالا و دسته بندی مطالب سعی کرده ایم یادگیری مطالب را برای دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم. با انتخاب این پاورپوینت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.بدیهی است عناوین و مطالب واسلایدهاتوسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانشجویان علمبا ظرافت خاصجمع آوری شده است مناسب برای معلمان , دانش آموزان و اولیای گرامی با پوشش کاملی از مطالب کتاب، منطبق با کتاب درسی جدید گفتار 1 - کروموزوم گفتار 2 - میتوز گفتار 3 - میوز و تولید مثل جنسی

تحقیق اماده 110 نصیحت لقمان به فرزندش

تحقیق اماده 110 نصیحت لقمان به فرزندش فایل تحقیق آماده با موضوع 110 نصیحت لقمان به فرزندش را می توانید از طریق گزینه هایی که در قسمت پایینی صفحه قرار داده شده دریافت کنید.برای دانلود فایل این مقاله آماده که با فرمت ورد(word) و با پسوند Doc و کاملا قابل ویرایش با فرمت مناسب برای استفاده دانشجویان و دانش آموزان تهیه شده لازم است در ابتدا از قسمت پایین پس از وارد کردن ایمیل پرداخت اینترنتی را انجام داده سپس لینک دانلود مقاله 110 نصیحت لقمان به فرزندش را مشاهده و همچنین یک نسخه از لینک دانلود تحقیق 110 نصیحت لقمان به فرزندش که به صورت اختصاصی برای شما پس از پرداخت ساخته شده برایتان به آدرس ایمیلی که قبل از پرداخت وارد کرده اید ارسال خواهد شد.این مقاله کاملا جامع و کامل می باشد و برای ارائه به اساتید،معلمان و همچنین افزایش معلومات مناسب می باشد.در ادامه با ما همراه باشید تا خلاصه ای از این تحقیق را مشاهده کنیم.در این قسمت شما صرفا بخش ابتدایی این تحقیق آماده را مشاهده می کنید همانطور که می دانید چون این قسمت از تحقیق از فایل ورد کپی شده در آن احتمالا بهم ریختگی فونت ها و یا همخوانی نداشتن مطا

  • ۹۶/۱۲/۱۴
  • مجید ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی